
Chiar dacă John Cena se dedică full-time Hollywood-ului, încearcă să participe la evenimentele WWE ori de câte ori are timp. Se pare că, Cena ”nu are timp” să urmărească AEW, dar recunoaște că este o companie importantă pentru competiție.
Recent, Cena a fost prezent în podcast-ul Pardon My Take al Barstool Sports. În timpul acestuia, el a dezvăluit că nu se uită la show-urile AEW și a explicat de ce existența acestei companii este un lucru bun pentru WWE sau orice altă promoție.
„Concurența scoate tot ce este mai bun din noi. Întotdeauna, mergând în WWE ca interpret, am vrut să fac tot ce pot pentru a avea cele mai bune show-uri din RAW și SmackDown, fiind atent în detaliu la segmentele pe care le-am avut. Am fost alimentat de sentimentul competiției interne. Neștiind cum este acum să fii într-o piață cu multe opțiuni diferite, există multe locuri care oferă divertisment sportiv. Numai acest gând, pe mine, m-ar face și mai mult să dau tot ce am mai bun.”
A fost o perioadă în care brand-ul NXT al WWE se ”înfrunta” cu AEW Dynamite. AEW avea în mod constant rating mai bun decât NXT, așa că WWE a mutat NXT într-o altă seară și a renunțat la viziunea lui Triple H asupra acestui brand.
Compania lui Vince McMahon există de foarte mulți ani, impunându-se bine în industrie. WWE are succes și în ziua de azi, câștigând sume importante de bani datorită parteneriatelor cu FOX, USA Network și Arabia Saudită.
Cu toate acestea, este bine ca wrestlerii din Statele Unite să știe că WWE nu este singura companie. Există AEW care oferă superstarurilor de top posibilitatea să fie Free Agent. Odată ce unele dintre superstarurile populare își încheie contractul cu oricare dintre promoții, poate începe o ”bătălie a licitațiilor”.