GamesWWE

Dezvoltatorul WWE2K22 explică de ce superstarurile din joc par atât de realistice

Spre deosebire de versiunea anterioară din franciza 2K, WWE2K20, noul joc video WWE2K22 a avut un feedback relativ pozitiv din partea jucătorilor și a fanilor de wrestling deopotrivă.

2K a realizat un produs incredibil de la adăugarea modului GM până la implementarea sistemului de reversal și, în același timp, având career mode atât pentru bărbați, cât și pentru femei, cu mai multe storyline-uri. Să nu mai vorbim de faptul că actualul roster din joc arată cât se poate de realistic.

Lynell Jinks, Directorul creativ al WWE2K22 a spus următoarele despre acest subiect, vorbind în numele întregi echipe de dezvolatare:

”Ne străduim și vrem să fim siguri că asemănările Superstarurilor WWE sunt cât mai exacte posibil. Aceasta este frumusețea utilizării fotogrammetriei, este un proces digital a asemănării cuiva.”

Dacă jocurile au personaje bazate pe oameni din viața reală, modelul din joc, în special expresiile faciale ajung să arate înspăimântător și nu tocmai corect, în încercarea de a face replica cât mai aproape de cea a persoanei din viața reală.

Acestea fiind spuse, în WWE2K22, personajele prezintă detalii faciale incredibile ale superstarurilor care sunt modelați. Acest lucru se datorează faptului că 2.000 de dezvoltatori au construit o platformă de scanare personalizată într-un camion, cu scopul clar de a obține cele mai precise asemănări a Superstarurilor.

Într-o declarație de presă, Diva WWE Rhea Ripley, a vorbit despre uimitorul proces prin care a trecut pentru WWE2K22:

”Este nebunesc să vezi ce se întâmplă în acea platformă care îți surprinde chiar și expresiile faciale. Personajele din joc chiar arată așa cum Superstarurile ar trebui să fie.”

Conform complexului, echipamentul de scanare a avut de două ori mai multe camere și rezoluție dublă față de cel anterior. În plus, echipa a construit și o nouă matrice de iluminare în interiorul camionului, care le-a permis să separe proprietățile pielii în diferite părți, adăugând texturi realistice peste suprafață.

Jinks a spus următoarele referitor la acest lucru:

”Acum, avem și tehnici care pot îmbunătăți sau reduce tonul unui model în funcție de modul în care a fost scanat. De exemplu, dacă cineva a fost scanat cu un zâmbet mic sau mare, chiar dacă asta face parte din trăsătura lui de caracter, trebuie să captăm o expresie neutră și să lăsăm animatorii noștri să transpună acel personaj cât mai bine în joc.”

WWE2K22 este disponibil pe PlayStation 4/5, Xbox One, Xbox Series X/S și PC. Jocul include, de asemenea, câteva superstaruri concediate de WWE. Pentru mai multe informații, fanii pot accesa site-ul oficial al jocului.

Show More

Mr.Low

Urmăresc WWE din 2009. Writer pentru Instant Wrestling (actual InRing) din februarie 2013 până în prezent. Fac acest lucru din pură pasiune și pentru a ajuta la clădierea comunității de Wrestling din România. #NeverGiveUP

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
Languages
0
YOUR CART
  • No products in the cart.

Adblock Detected

Daca doriti sa ajutati inring.ro va rugam sa dezactivati Adblocker. Multumim !